Kerja Kosong Sabah 2020 | ADMIN & HR JUNIOR EXECUTIVE - Jawatan Kosong Terkini Negeri Sabah

Terkini

Kerja Kosong Terkini Di Sabah

Thursday 19 November 2020

Kerja Kosong Sabah 2020 | ADMIN & HR JUNIOR EXECUTIVE

Kerja Kosong Sabah 2020

Vacancy : 

ADMIN & HR JUNIOR EXECUTIVE

SABAHEBAT SDN. BHD. (MEMBAKUT ESTATE)

  • Kekosongan Jawatan: 1

    Syarat  Kelayakan : 

  • Diploma / Diploma Lanjutan / Diploma Graduan Atasan / DVM / DKM Tahap 4 / DLKM Tahap 5

  • Job Description :
Menerima, merekod dan mengawalselia fail surat-surat harian, memo, arahan, pekeliling dan lain-lain daripada semua unit di Ibu Pejabat dan Estet.

Menaip surat berkaitan, pentadbiran, pengurusan, sumber manusia, surat am unit kewangan, laporan, minit mesyuarat, memo, format dan lain-lain surat rasmi yang diarahkan oleh Pengurus.

Mengedar surat, memo, pekeliling, arahan dan lain-lain yang di arahkan oleh Pengurus ke Estet Membakut setelah direkodkan dalam kegagalan berkaitan dengan betul.

Merekod, memohon dan pergerakan pergerakan stok alat tulis dan pantri. Mengagihkan alat tulis untuk pekerja yang memerlukan/memohon.

Mengawalselia mesin fotostate, komputer, printer perihal kegunaan, menyediakan dan memaparkan masalah kepada juruteknik bawah lantikan syarikat.

Mengemaskini direktori bilangan pekerja semasa, status rumah pekerja di Estet, kehadiran pekerja (Thumbprint), senarai bembekal, stakeholder dan lain-lain mengenai Sumber Manusia yang di arahkan oleh Pengurus.

Menerima, mengawal dan merekod cuti-cuti daripada semua pekerja di Ibu Pejabat dan Estet untuk sokongan dan kelulusan, serta mengemaskini fail peribadi pekerja-pekerja dari semasa ke semasa.

Memastikan pekerja menjalankan tanggungjawab seiring dengan matlamat syarikat dan mencapai piawaian MSPO.

Memastikan kebajikan, kesihatan dan keselamatan pekerja terjaga sepajang menjalankan tugasan.

Melaksanakan tugasan-tugasan lain yang berkaitan dengan operasi perniagaan atas arahan Pengurus

CARA UNTUK MEMBUAT PERMOHONAN

 

Permohonan jawatan ini hanya boleh dibuat melalui ONLINE sahaja. Permohonan boleh dibuat melalui pautan borang permohonan online yang ada dibawah.

1. Calon-calon yang mendaftar buat kali pertama secara ONLINE hendaklah memastikan maklumat diisi dengan lengkap. Permohonan yang dikemukakan hendaklah bersesuaian dengan kelayakan akademik seperti yang diiklankan di dashboard calon

2. Hanya calon - calon yang layak selepas tapisan sahaja akan dipanggil untuk temuduga.

3. Salinan Sijil - Sijil Asal (sijil lahir / kad pengenalan pemohon / kad pengenalan kedua ibubapa [sijil mati jika berkaitan] / sijil-sijil akademik dan dokumen - dokumen lain yang berkaitan dan disyaratkan dalam iklan ini HANYA perlu dibawa apabila anda berjaya dipanggil untuk ditemuduga kelak.





No comments:

Post a Comment