Kerja Kosong Sabah 2021 | ICE CREAM SERVICE CREW - Imago - Jawatan Kosong Terkini Negeri Sabah

Terkini

Kerja Kosong Terkini Di Sabah

Sunday 21 March 2021

Kerja Kosong Sabah 2021 | ICE CREAM SERVICE CREW - Imago

 KERJA KOSONG SABAH MAC 2021 

Berikut merupakan kekosongan jawatan - kerja kosong yang diiklankan di kerjakosongsabah.com oleh majikan / syarikat sperti yang dimaklumkan.

Kekosongan Jawatan

ICE CREAM SERVICE CREW

Syarikat : Karamell Almondo sdn bhd. Cawangan : Imago Shopping Mall Jenis Kedai : Ice Cream / take-away

Syarat syarat dan Keperluan : 

Perempuan sahaja Masa Kerja : ikut masa shopping mall EPF / socso / Sip / OT / Anual Leave / Sick Leave / uniform diberi Kerja boleh berdikari, tiada masalah ulang balik kerja. Cepat belajar. tepat masa , bertanggungjawab, dan jujur. Sesiapa yang pernah kerja dengan mesin soft ice cream amat digalakkan. CARA MEMOHON

Jika anda berminat untuk mengisi kekosongan jawatan ini anda bolehlah menghantar permohonan kerja dengan memberikan RESUME / CV ke nombor diberikan (whatsapp) 016 - 846 2233 / 016 847 4484 Hanya yang layak sahaja akan dipanggil untuk temu janji.



NOTA PENTING KEPADA PEMOHON KERJA


1. Sila BACA dengan teliti syarat dan keperluan bagi setiap jawatan yang telah diberikan oleh majikan / syarikat yang mengiklankan kerja kosong.

2. Sila pastikan anda memenuhi syarat kelayakan serta boleh mematuhi arahan yang diberikan.

3. Sila sediakan RESUME atau CV (curriculum vitae) YANG LENGKAP, SESUAI dan kemaskini dengan butiran yang perlu. Mohon pastikan nombor telefon dan email anda boleh dihubungi oleh bakal majikan.

4. Sertakan gambar berukuran pasport dalam resume / CV.

5. Sila sediakan RESUME / CV dalam format PDF agar memudahkan anda menghantar dokumen berkenaan kepada pihak yang mengiklankan kerja kosong.

6. Mohon pastikan Salinan Digital (Softcopy) bagi sijil-sijil dan lain-lain dokumen yang diperlukan juga telah disediakan dan dikepilkan bersama dengan resume /CV sekiranya diperlukan.

7. SILA HUBUNGI / bertanya kepada PENGIKLAN KERJA sekiranya ada kemusykilan melalui nombor / email yang diberikan.

8. Sila gunakan kaedah komunikasi yang sopan, baik dan teratur. INGAT! anda memohon kerja kepada bakal majikan, bagaimana cara anda berkomunikasi adalah perkara pertama yang boleh memberikan gambaran personaliti anda kepada bakal majikan.

9. Jika anda diminta menghadiri TEMUDUGA, sila pakai pakaian yang bersesuaian untuk TEMUDUGA. Sopan, Kemas dan bersedia dengan dokumen yang diperlukan.

10. USAHA, DOA dan TAWAKAL. Kami di kerjakosongsabah.com mengucapkan selamat maju jaya dan Semoga berjaya dalam permohonan kerja anda.

========================

Sertai kami di Telegram https://t.me/kerjakosongsabahterkini untuk perkongsian peluang pekerjaan, kekosongan kerja terkini di sektor kerajaan dan swasta di Sabah.

No comments:

Post a Comment