Kerja Kosong Sabah 2021 | PUSTAKAWAN - Jawatan Kosong Terkini Negeri Sabah

Terkini

Kerja Kosong Terkini Di Sabah

Wednesday 8 September 2021

Kerja Kosong Sabah 2021 | PUSTAKAWAN

 KERJA KOSONG SABAH SEPTEMBER 2021

Berikut merupakan iklan kekosongan jawatan yang telah diiklankan oleh majikan untuk diisi oleh pencari kerja.

Majikan / Syarikat : GEOMATIKA COLLEGE
Lokasi : KENINGAU
Kekosongan : 1


Kekosongan jawatan yang dibuka adalah seperti di bawah :

1) PUSTAKAWAN

Kepada mereka yang mempunyai kelayakan, pengalaman atau baru mahu mencari kerja anda digalakkan untuk memohon jawatan ini.

Syarat , Keperluan dan Info Lanjutan

1) PUSTAKAWAN PUSTAKAWAN CUM PENGURUSAN AKADEMIK
Kelayakan : Diploma dan ke atas Bertanggungjawab melaksana secara profesional program pembangunan sumber maklumat, pendokumentasian dan pengurusan maklumat penyediaan perkhidmatan dan kemudahan yang diperlukan oleh pengguna perpustakaan, menjalankan tugas-tugas pentadbiran
• Memastikan bahan-bahan baru diterima masuk ke dalam perpustakaan direkodkan kedalam Senarai Bahan Perpustakaan. Bahan-bahan bersiri seperti majalah, bulletin dan jurnal yang diterima setiap bulan.
• Membantu Hal Ehwal Akademik dalam pengurusan akademik seperti pengeluaran slip peperiksaan, Lawatan MQA dan yang berkaitan.
• Bahan-bahan baru diterima perlulah dikatalog dan dilabel kemudian diletakkan di rak mengikut kesesuaian dan klasifikasi.
• Menerima bahan-bahan yang didermakan oleh staf dan pelajar untuk kempen derma buku kepada perpustakaan dan diproses mengikut prosedur.
• Menerima bahan-bahan dari fakulti dan diproses mengikut prosedur. Rekod bahan-bahan dari fakulti diasingkan untuk kemudahan peminjam oleh fakulti.
Lain-lain butiran
GEOMATIKA COLLEGE BLOK A , LOT 3-5 KENINGAU JAYA,
89008 Keningau,Sabah,Malaysia
Office: 087-338 099
HP: 016-811 4178 Fax: 087-337 099

admin@geomatika-keningau.edu.my

CARA UNTUK MEMBUAT PERMOHONAN

 

Permohonan jawatan ini hanya boleh dibuat melalui ONLINE sahaja. Permohonan boleh dibuat melalui pautan borang permohonan online yang ada dibawah.

1. Calon-calon yang mendaftar buat kali pertama secara ONLINE hendaklah memastikan maklumat diisi dengan lengkap. Permohonan yang dikemukakan hendaklah bersesuaian dengan kelayakan akademik seperti yang diiklankan di dashboard calon

2. Hanya calon - calon yang layak selepas tapisan sahaja akan dipanggil untuk temuduga.

3. Salinan Sijil - Sijil Asal (sijil lahir / kad pengenalan pemohon / kad pengenalan kedua ibubapa [sijil mati jika berkaitan] / sijil-sijil akademik dan dokumen - dokumen lain yang berkaitan dan disyaratkan dalam iklan ini HANYA perlu dibawa apabila anda berjaya dipanggil untuk ditemuduga kelak.









    • Geomatika Kolej Keningau ditubuhkan pada 25 Oktober 2011 untuk menjalankan Institusi Pengajian dan Latihan atau Institusi Pendidikan Tinggi Swasta yang dinamakan Kolej Geomatika Cawangan Keningau. 
      
      Pada Januari 2013 Kolej Geomatika secara rasminya mula beroperasi di Negeri Sabah yang berpusat di Keningau dimana kawasan tersebut diantara pusat Bandar ke 4 yang pesat membangun di Sabah. 

No comments:

Post a Comment